Το marketing συμβάλει στην αύξηση της αντιλαμβανόμενης αξίας του σχεδίου ή/και τελικού προϊόντος από τον πελάτη (και τους άλλους εμπλεκόμενους) καθώς και στην προσθήκη αξίας στο «προϊόν» μέσω της θεώρησης που υιοθετεί, αυτή του «ολοκληρωμένου προϊόντος». Μέσω των συγκεκριμένων οπτικών επιτυγχάνει συχνά τη (βραχυχρόνια) μεγιστοποίηση της οικονομικής αποτίμησης του σχεδίου ή/και τελικού προϊόντος , ή τη (μακροχρόνια) βελτιστοποίησή της, γεγονός που αποτελεί και ένα ζητούμενο. Το συγκεκριμένο μάθημα, καλύπτει το εννοιολογικό υπόβαθρο που συνδέεται με την προσθήκη Αξίας μέσω του Marketing και τους τρόπους οικονομικής αποτίμησης του, οι οποίοι αντανακλώνται μέσω της Τιμολογιακής Στρατηγικής και πολιτικής που θα επιλεγεί, και συνδέονται με την «αντιλαμβανόμενη περιουσία / αξία» του σχεδίου ή/και προϊόντος από την αγορά [βλ. Brand Equity, Customer Equity, market Equity], σημαντικές θεματικές περιοχές με τις οποίες επίσης το συγκεκριμένο μάθημα ασχολείται.
Η επιτυχής ολοκλήρωση της συμμετοχής στο συγκεκριμένο μάθημα προσφέρει στον μεταπτυχιακό φοιτητή τη θεώρηση μιας περισσότερο market-driven αποτίμησης ενός σχεδίου ή/και «προϊόντος», και τον εφοδιάζει με εφαρμόσιμες γνώσεις οικονομικής αποτίμησης υπό την οπτική του Marketing.